Plug it in and turn me on!

Gårdagen var en väldans trevlig kväll. Hade massa skoj med familjen som var här på påskbjudning. Jag satte in en liten fot och sa vi inte behövde ha "påskmat" så vi hade moussaka igår istället som e hundratjugo gånger godare.
Vi åt även en smarrig efterrätt made by Kitty, Hallonmousse med färska hallon, florsocker och citronmeliss som dekoration över. Min mage buga så fint efterråt. Det gilla hon! 

Efter mat och snack så blev det lite spel, "Med andra ord". Ett väldigt roligt men stressande spel. Jag går All in varje gång det e i lag och det gjorde jag även igår. Sen e jag en halvbra dålig förlorare. Så länge inte det vinnande laget står och säger "Ojoj vad vi ägde skiten ur er, vi e fan bäst" och liknande. Vid en sån situation så e jag en dålig förlorare, då kan jag bara gå därifrån och sura *hähä*. Nog om det. Kort och gott sagt så var kvällen mycket trevlig. Fler såna, tack!


Gårdagens kläder, allt e från H&M. Örhänget e min egen skapelse. Bild 2 e klickbar!


1. Kasper & Isac. 2. Kelzie. 3. Sandra, Gun, Isac & Milla. 4. Efterrätten.

Och angående tävlingen så utser jag vinnaren sen ikväll. Jag e för trött och dö för det just nu
så titta in senare för resultatet.

Nu blir det lite mat och ut i till min älskling. Solen! ♥

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0