Superb day!

Då var man vaken, pigg och glá. Det blir till att förbereda inför kvällen idag, bland annat så ska jag städa lite till, göra efterrätten, titta kläder (igen), bränna cd, måla naglarna och lite sånt smått. Sånt som borde gå på schviips att göra men som kommer ta tills dom kommer för mej. Jag e seg, riktigt seg. Men jag får saker gjort ändå tack och lov. 
Ska bara ta på mej nu och sen ska jag ut och försöka få pli på bjäbbhunden som Sandra kallar henne. Japp, det e hon verkligen. Vilken tur att vi ska på kurs med henne snart. Det behöver hon.



Ha en bra dag för det ska jag ha! :D

Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

jo jag har haft en trevlig lördag dudå? :)

2011-04-23 @ 18:31:26
URL: http://fukami.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0