Monroe!

Då har man tränat och vatt duktig. Nu väntar bara en dusch och sen blir lite tv.


Och titta vad som har ploppat upp på min läpp. En liten monroe! Nu blir det till att beställa lite nya piercingar på min favoritsida - Crazy Factory
Det gjorde förvånansvärt inte alls ont, jämfört med labreten jag har. Jag har läst en massa att en monroe gör väldigt ont då man e mer känslig där, så konstigt jag inte kände något. Bara ett litet tryck, det var allt.

Yes jag gjorde den själv, men jag steriliserade allt jag använde och e nogrann som vanligt med det.
Nu ska den bara läka :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0