Im not feeling better my friend!

Hejsan cuties!
Försöker skriva så gott jag kan. Blir antagligen besök till doktor på tisdag.. Hur jag nu ska klara det. 
Ni vet känslan när man slår armbågen i väggen? Så känns det på övre ryggen och nacken, plus att det känns som man trillat och skrapat upp hela ryggen och det bara bränns och bränns..
Högerarmen e helt bortdomnad upptill och endast  tummen och pekfingret e Ok, så jag kan skriva med den lite iallafall ^__^

På detta mår jag dessutom illa till tusen och har fått ca 3 timmars sömn inatt. Så jag förlänger förbudet till tisdag (som ni säkert kan förstå) så får vi se hur jag mår då.

Hoppas ni mår bra iallafall, annars skickar jag Må-bra kramar till er.


- Skänker även en tanke till offren och de överlevande på Utöya.

Puss på er! ♥

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0