Sorry dudes, but i just love my music!

Har märkt att jag skrivit mycket om musik på sistone, men det kan väl bero på att jag har fått upp suget igen att börja bygga + att jag har börjat experimenterat lite mer med FL än vad jag brukar och fått en massa inspiration. Mycket kommer från Lucky Date som e den största fanet just nu när det gäller House och electro musik.

Här har ni en riktig höjdare från the master of beep sound. LD! Vet den e old men detta dropdownet e bra.
1:45


Nu blir det snart säng och sen imorron e det påbyggning igen på låten. Så satans kul och bygga sin egen musik :)

Natti nattan!

Kommentarer
Postat av: MaddhPaddh

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) Kramis

2011-08-26 @ 08:25:09
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0