Äter en vegetarian bacon? Hmm får tänka på den..

Hade en mycket trevlig kväll igår med familjen. Mysigt! 
Var dock inte lika mysigt att hitta en baconinlindad sparris på min vegetariska planka. 
Stod kocken i köket och bara "Grabbar, visst funkar bacon på plankan? Vegetarianer äter väl ändå det? Ah jag lägger på försäkerhetsskull. Tralala.." . Aja, det var som tur inte en hel stekabit.

Ska äta idag med på samma ställe. Denna gång med syster, hennes man och dotter. Fast blir nog inte planka denna gång. Bäst och ta ett säkert kort där rätten redan existerar.. Men något extra kan man nog be om. Kanske.

Får göra mej klar nu om man ska hinna se normal ut.

PS! Man hinner inte ställa sej tillrätta på 2 sekunder kan jag meddela. Och varför har dom två? Varför inte fem?
Fem hade man ju lätt klarat. Ja det hade man.






Kommentarer
Postat av: Malva (mkdn.blogg.se)

- Supersnyggt. I vilket program fixar du dina bilder i?? :)

2011-08-27 @ 20:13:03
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: Gabbe

sv:awesome! =D

2011-08-28 @ 10:43:09
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: Malva (mkdn.blogg.se)

- Jaha. Ok

2011-08-28 @ 15:25:58
URL: http://mkdn.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0