Barnvakt till imorron!

Lilla Celice modellar.

Snart kommer det en liten bebis hit och ska stanna här till imorron. Alltid lika skoj att vara barnvakt.
Jag skulle dock inte kunna Jobba med barn då det e liite smått jobbigt att ta hand om 10 ungar på en och samma gång. Dessutom har man fått lite men sen man var på dagis och passa. 

Nä. Hos mej går bara syskonbarnen hem ^__^

Jag hade även tänkt och fixa med smyckena innan men jag tror knappast jag hinner det idag så jag får ta och göra det på söndag.

Och nu ska jag duscha så ha en bra helg. Det ska jag iallafall (:

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

grym blogg :)

2011-12-10 @ 16:30:40
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0