New goal!

Bild från -08. När jag inte var så hälsosam.

Det e nog inte bara jag som missat att det e nytt år om 3 veckor. Och jag tog och lovade mej själv innan idag att jag ska ha gått ner iallafall 1,5kg innan dess. 

Ni anar inte hur mycket jag gått upp de senaste 2-3 åren. Sinnes. Har aldrig någonsin vatt såhär "stor". 
Så det ska det bli ändring på.

Har alltid haft lite småproblem med min vikt, och det lägsta jag kom till var under 40 strecket kan man väl säga. Vet inte vad som ändrade det hela men jag har ändrat mej nu iallafall och vill inte längre vara smal, utan bara kunna trivas med mej själv och min vikt.
Jag hoppas kunna nå min 'drömvikt' inom kort och om jag känner mej själv rätt så kommer det inte ta så lång tid.


Har ni något ni ska göra innan nyår eller något ni lovar er själva för det nya året ?
Tell me (:

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0