Smyckesparty!



Hade ett litet smyckesparty igår vilket var väldigt trevligt och skoj att ha. Imorron blir det till att gå igenom smyckena och lägga allt rätt igen. Ja visst låter det roligt att packa upp alla smycken och lägga allt i ordning. Kom du hit och fixa det så ska vi se hur roligt du kommer ha.

Nä trodde väl inte det.

Men nu ska jag inte vara sån. Förlåt. Ska gå se en film nu hade jag tänkt.
Tänkte jag iofs på redan för 2 timmar sen. Men e man seg så e man.

MEN. Nu tänkte jag det igen. Så nu ska jag ta tag i mitt liv och se filmjäveln.

Puss och godnatt!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0