Sweet christmas!

Julen igår med syster och hennes familj. Fotade dock bara lilla Celice för hon e så himla sööööt ♥
Också tog jag även på lite av maten medans vi satt hungriga och väntade på att allt skulle bli klart.

Speciellt Tobias.

Rödkål med feta, sallad, hemmagjord senap av Milla och lite äckliga oliver.

Mycket mysig annandag med familjen Beijer (: Och som ni ser har snuttan börjat krypa. Så duktig!

Nu e julen slut och nu har vi börjat planera för nyår. Såklart slår vi till med en 3rätters och gör allt lite finare för att fira det nya året.

Nu ska jag göra lite skitsaker. Hej svejs!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0