Flower power!

Blommiga converse liknade skor från Din sko - 299;-

Jeanstreggings. ljusa Cubus - 199;- Mörka New yorker - 99;-                 Silverhalsband från Guldfynd - 79;-

Blommigt linne från New Yorker - 89;-

Brun goströja från New Yorker - 169;-

Väldigt nöjd blev jag med allt. Och måste bara säga att New Yorker e en helt underbar butik med helt sjukt snygga kläder. Jag bara tänkte ååh jag vill ha allt här ju!
Och sen Cubus, billigare butik får man leta efter. De hade även väldigt mycket söta barnkläder så det blev rätt mycket av det därinne.
Nu ska jag plocka undan maten och sen blir det till att sätta igång en film och mysa med min lilla prinsessa *hihi* 
Hon blir ju 7 månader idag, stora tösen :) 

Bästa som hänt på länge var när jag fick henne. Min underbaring ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

new yorker har så underbara kläder, de borde ha fler butiker!

2011-02-14 @ 16:52:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0