Min prinsessa ska få egen garderob!

Titta vad massa fint jag hittade till snuttan. Så himla söta och gosiga tröjor, och sen bäddarna e jättefina.
Hon har iofs en jättefin nu med leopard och rosa inuti, så det skulle hon väl egentligen inte behöva.
Men alltså jag kan se det framför mej. Kellan har egen garderob för sina kläder och jag mina. Lixom ja. Lätt.
Lätt att hon ska ha det i min lägenhet. Utan tvekan. Kellan ska få eget hon med.
Man ger ju sina ungar så varför skulle inte hon ha en :)



Jag klär inte henne sådär till vardags, det tycker jag e lite onödigt. Men kalla vinterkvällar och regniga dagar brukar hon få på sej en varm tröja samt ett regnskydd. Har annars inget annat så i klädväg till henne.
Men hon ska ju såklart vara fin på sin födelsedag, eller när man ska bort så får hon ha någon fin klänning eller en söt t-shirt. Mm. Får hon allt ha :)

Ikväll ska jag och Elin på bio *woho*. Hon hade 2 gratisbiljetter så vi skulle ta och se på Åsa Nisse, ingen jag skulle se självmant om man säger så, men bio e ju alltid kul. Och det blir det ju inte allt för ofta iheller så när man väl e där (kvittar egentligen vad det e för film) så blir man helt excited och överlycklig. Eller så e det kanske bara jag. Bio e skoj iallafall. Känner att vi kommer skratta en hel del och kanske störa de andra...ääh, det får dom tåla :P

Ska ta och äta min paj nu och lite mackor. Det får bli min mat. Mamma skulle laga något vedervärdigt (potatis, kött o löksås). Pallar inte sån mat längre. Alltså sånt gammalt man åt förr o så (hittar inte ordet). Trött på det. 
Så jag kör med min grekiska paj med tomater, feta och ruccolasås.
Tumme upp för grönsaker (y)

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh ja verkligen, tycker de kan få öppna en i Kristianstad.... :)

2011-02-15 @ 19:45:07
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: ELIN

åå vad sött!

allt bra med dig idag?

Kram.

2011-02-16 @ 21:17:37
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0