Piss off, lady!

E ni inte också trötta på bilförare som bara kör på övergångsställe när man står och ska över?
Eller de som bromsar in men inte har några planer på att stanna?
Det hände mej idag påväg hemifrån coachen. Det var vid ett stopp och jag tittade om det kom någon bil.
Såg då denne dam sakta in och jag gick över. Men hon bara fortsatte köra och jag tänkte bara
"Va fan gör du, kärringjävel??".
Hon satt där i sin flotta bil med näsan i vädret och SÅG inte ens mej när jag tog mina kliv över..
Hade jag inte hoppat undan hade hon kört över mej... Sjuge tantfan!


Nä, jag blir förbannad på såna som inte kan stanna på ett ställe där dom SKA stanna. Eller ens orka bry sej att se sej om om där ska gå över någon. Visst fasen har jag som gående rätt till att gå ut på ett övergångsställe?
E ganska säker på att så e regeln.

Också tycker jag att när man har kommit över 60 ska man få göra om sitt körkort för sååå många äldre som kör som om dom var bättre än någon annan, eller kanske fått nedsatt syn och inte riktigt ser, men tror att dom gör.
Och varför har dom inte fartkameror inne i centrum och sådant? Jag e säker på att det hade lugnat ner alla idiot-ungdomar som kör som dårar just där.

Eller så gör vi så att vi tar bort biljäveln helt, så e alla problem borta och olyckor kommer minskas drastiskt.

Men det lär nog inte hända de närmsta 50 åren..Så jag får väl fortsätta bli förbannad på kärringar!
Räliga gamla kärringar!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

ja helt underbart.

hhelgen blir bara lugn för min del själv då? kram

2011-02-25 @ 18:55:36
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Caroline ||Modeblogg||

Sv: Kul att du är med :D

2011-02-25 @ 19:12:46
URL: http://fashionbycaroline.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skall ha examensfest imorgon, längtar som tusan efter e bästa vännerna, god dricka och lite ska rumpa på dansgolvet!! :)



skall du göra något kul i helgen?

2011-02-25 @ 22:30:43
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Kashaya

Usch sådant där blir man verkligen irriterad på.

2011-02-25 @ 22:35:56
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0