Snart blir det filmtime!

Usch, försöker värma mej här under täcket men det går inte så bra. Var ute en sväng innan med Elin och djuren och det var inget snällt väder direkt. Och den satans snön kom idag som lovat. Ligger väl 2cm eller något sånt, men jag e så fruktansvärt trött på detta nu. Denna kyla och detta mörker och blåst. Brrr.


Väntar på att några filmer ska bli klara. Fixade ner dom lite sent kanske men det ser ganska ljust ut ändå. 
Ikväll hade jag isåfall tänkt och se Saw 7 och My soul to take. 

Hoppas ni har en trevlig fredag! :)

Kommentarer
Postat av: yohanna

var my soul to take bra? och vad handlar den om typ :(?

2011-02-19 @ 14:51:15
URL: http://mymekka.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0