Underbaraste du.

Då har man landat i Tomelilla. E riktigt slut i kroppen och trött som fasiken. Känner mej gammal.
Och dom hade ju New YorkerEntré....Var ju inne på deras sida och då hitta jag inte butiken. Sen var det lite andra med som jag inte såg dom hade, men det var bra, där gick man självklart in :)

Idag e det den 26:e så idag skulle vår Honey Bunny fyllt 12 år. Tiden går så himla fort. Nu på tisdag e det 6 månader sen lilla Simba somna in. Inte kul att huset var helt tyst. Att man kan sakna att en hund skäller så mycket..det e sjukt.
Men nu har jag min KelleBelle som e hela min värld. Okej, hon delar plats med CurreBurre såklart. Han har jag ju fortfarande :) Men han e ingen kellekatt, utan e ute i stort sett alltid. Kommer in för att äta sen drar han ut igen xD

Men fy vad piss man mådde då. Ingen sömn, massa mardrömmar och ångest. Tittade på lite bilder på henne igår på Facebook men jag fick stänga ner igen...Men vad många skumbananer som kommer upp vid såna tillfällen..
Varför finns vi, egentligen? Men frågar ni mej så e detta bara början, det finns liv efter detta och detta e starten.
Men sen finns det ju heller ingen som kan bevisa det så man får helt enkelt bygga upp i sin fantasi hur det kan vara.

Här e en dikt jag hittade på min Bilddagbok som jag skrev dagen efter händelsen.

Jag gråter, gråter och gråter. Tårarna lyckas aldrig ta slut.
Mitt hjärta finns inte kvar längre. Det förstördes stunden du lämnade..
Det är så tomt utan dig. Så tomt.
Ingen som skäller när man kommer hem..
Ingen som man kan busa med, Ingen man kan gå ut med längre..
Ingen kommer när man kallar "Cindy". Det är helt tyst.
Jag satt hos dig sista stunden, ändå kan jag inte förstå att du är borta.
Och jag satt hos dig i garaget och bad dig att vakna. Snälla vakna!
Låt allt vara en dröm. En hemsk mardröm.
Låt mig få vakna och se dig liggandes i hallen..
Låt mig få höra dig skälla när man plingar..
För jag kommer aldrig klara det här, jag kommer inte det.
Det gör för ont..
Cindy, underbara lilla Cindy.
Jag älskar dig så otroligt mycket! ♥
26/2-99 - 13/11-09
@-,'--

Jag gråter, gråter och gråter. Tårarna lyckas aldrig ta slut.
Mitt hjärta finns inte kvar längre. Det förstördes stunden du lämnade..

Det är så tomt utan dig. Så tomt.
Ingen som skäller när man kommer hem..
Ingen som man kan busa med, Ingen man kan gå ut med längre..
Ingen kommer när man kallar "Cindy". Det är helt tyst.

Jag satt hos dig sista stunden, ändå kan jag inte förstå att du är borta.
Och jag satt hos dig i garaget och bad dig att vakna. Snälla vakna!
Låt allt vara en dröm. En hemsk mardröm.
Låt mig få vakna och se dig liggandes i hallen..
Låt mig få höra dig skälla när man plingar..
För jag kommer aldrig klara det här, jag kommer inte det.
Det gör för ont..

Cindy, underbara lilla Cindy.
Jag älskar dig så otroligt mycket! ♥
26/2-99 - 13/11-09
@-,'--


Och för er som undrar så mår jag bättre nu. Håller dock på och reparerar och bygger upp allt just nu men det går bra :)

Nu ska jag ta en powernap och dra mej upp innan 20.00 för och kolla på Melodifestivalen, som förresten suger något så in i. Pinsamt att folk faktiskt röstar på vissa låtar. Riktigt dålig smak verkar Sverige ha. 

Ta in Swedish House Mafia eller varför inte John Dahlbäck. Ja, allt funkar förutom det pisset som e med nu.
Dryg dansband, äcklig pop och deprimerande ballader..Helt ärligt Sverige, fy skäms!

Men ändå kommer man sitta bänkad framför tvn och se skiten. Suck. Man e för tragisk ibland!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade riktigt kul igår, dock var inte den bilden frn igår :) å

2011-02-27 @ 14:45:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Kashaya

Kul att det fanns en New Yorker ändå.

2011-02-27 @ 18:30:23
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0