Ett nytt minneskort behövs.

Uscha vad mina knän värkte igår. Från när jag vaknade, till jag gick och la mej. Vaknade t.om inatt av smärtan och sen var det ganska svårt att somna. 
Igår kändes dock smärtan annorlunda. Det var som om knäna var förvridna, som om någon skruvat på knäskålarna och satt helt fucked up. Inte direkt så härligt. Men för att dra mej till en doktor så krävs det liite mer. Går inte direkt dit i onödan, och detta e säkert bara någon...växtvärk or something, så jag drar mej inte dit. Får rysningar bara av att säga sjukhus... Brrr..
Nu sitter jag och tittar efter ett minneskort. Försökte använda digitalkameran men den hittar ju fan aldrig fokus så bilderna blir bra suddiga. Så ett sånt får jag ta och beställa hem. Så typiskt att mitt la av just nu.
Har sådan tur alltid..eller inte!
Dumma kort!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0