Im so tired.

Har lite av en dålig dag idag så jag gör inte så väldans mycket. Jag har iallafall fixat ner 2 nya filmer till ikväll så kvällen e räddad. Men ikväll blir det inte drama utan det som jag älskar mest. Skräck alltså!
Den ena heter The tortured och den andra Paranormal activity 2. Det var dock ingen svensk text på den sist nämnda så vi får se hur mycket jag fattar, för när det kommer till engelska... Im like sooo retarded! Va det ens rätt? Jag vet inte, bryr mej inte direkt om det Inte var. Min engelska funkar för mej. Jag förstår ju vad Jag menar. Det räcker *hähä*

Gah, jag e så trött, seg, tom, väck och allt annat i närheten! Kommer jag se ljuset denna dag eller förblir den en dunkel dag förtäckt i detta mörker? Ja, tror nog på mörkret. Men vad jobbigt. Var e min sol? Vem har snott min sol?
Säkert någon som inte behöver den.


Jag vill sola ju!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0