Knock you down

Har suttit med FL nu i någon timme och byggt lite. Började som vanligt på en ny igen, men denna jag suttit med var mest bara för skoj. Den e inte finslipad eller något utan har bara slängt ihop någon melodi och kickar osv. Gillar själva melodin på hon som sjunger i den så därför fick det blir något snabbt.

Lyssna gärna → Knock you down


Fick ett brev från Ystads Lasarett innan idag och tänkte att nu jävlar har man fått värsta räkningen eller att dom kommit på att jag ska in och röntgas igen. Nädå, det var bara lite information om att mina njurar såg bra ut och att jag inte behövde komma in och undersökas nå mer. Jaha, nä vad bra att jag fick reda på det. Har bara väntat i sisådär 6 månader och undrat om allt stod rätt till. Jävla kötthuven! Helt ärligt. Gör dom så ? Tänk om jag haft värsta stora tumören, e det meningen JAG ska kontakta dom angående mina jävla njurar? Nä tror inte det va.

Tur för dom att jag inte trilla av pinn under det halvåret. Hade kunnat strypa hela högen där!

Nä nu blir det mat.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0