Not today!

Ja då vann vi idag. Kändes riktigt gott och slå Kroatien. Och den där Doder... Wohoo, sicken king! Nä, det här gjorde vi riktigt bra.

Ska nog snart sätta igång en film. Har en på lager men minns dock inte var det var för nån. En ny var det iallafall. Får se om Kellan vill titta med mej annars får jag väl se själv då. Som jag aldrig brukar. Hm.

Jag vill inte riktigt säga hur jag mår i bloggen. För att förutom blogglistan ska min blogg endast fokusera på glimtarna i livet och det som gör mej glad. Inget annat! Men mitt mående e väl inte på topp. Har det väl iofs aldrig varit men det känns mer neråt än det brukar. Har lite krossade drömmar men får väl försöka ta mej ur dom och finna nya helt enkelt. 


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0