Pigg och glá! Öhm.

Öh, kommer jag orka göra någonting idag tro? Om någon timme kommer jag ligga kvidandes, vridandes i sängen om jag inte gör något åt det. Alltså proppar i mej tabletter. Vill inte direkt ens vara i närheten av den smärtan så tror nog jag tar och käkar såna. Men just denna dag e det finito med en. Då vill man bara döda. Döda magen alltså! Och även om det gör skit ont så kan den smärtan inte mätas med och ha ont i njuren. Oohoh!
Och jag känner på mej jag kommer få ett återfall. Får småattacker ibland sådär bara. Och gör ont ibland när jag pee pee. Meeen meen, kommer det så kommer det. Orka ta sej till ett sjukhus.

Oh, nu spelas Rihanna - Only girl på MTV. Gutt och vakna till :)

Want you to make me feel, like im the only girl in the world ♥

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0