Spring soon!

Fan, det var visst en dröm. Allt var grönt och där låg bara pyttelite vita fläckar här och var. Tänk att drömma om vädret, snacka om att längta efter värme. Ja, fruktansvärt! Men det känns inte långt ifrån våren nu längre.
Bara lite mer än 2 månader så e vi där. I sköna april. Förhoppningsvis.
Var dock ute med Kellan vid halv åtta och då hade det kommit litelite snö. Knappt så det syntes, Men eftersom vägarna och gatorna e tomma på snö så var det där det syntes. Men nu e det soligt och fint.

Såhär har vi på gator och vägar. Riktigt skönt!

Så vad händer idag? Ingen aning. Det händer nog ingenting. Ska bara ta det lugnt, se lite film och sådär.
Precis som igår. Yes, så blir det nog.
Såg på The tortured igår och den var hyffsat bra. Jag fattade dock inte riktigt en grej men sen såg jag den också sent så jag var väl lite trött med. Sen skulle dom nog torterat mer istället för o göra en grej och sen säga "vi ses imorron". Fast när dom väl torterade så var det bra grejer och inget mes som lite dra av nagel eller sånt, utan det var rejält. Tumme upp för det tycker Kitty!

Jahapp, jag vaknade nyss så ska ta och se vad jag kan äta till frukost och sen blir tvn mitt sällskap.

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0