Zombie Kitty!

Jag vaknade nyss, men vet inte varför jag e så trött, blev ju ändå runt 8 timmar.
Jag har iofs vaknat ett antal gånger och sen väckte Kellan mej vid halv 7 och ville trava ut i kylan. Inte direkt någon höjdare att gå som en zombie i mörker, men det gick.
Imorron ska man till AF. Inget man ser fram emot direkt, men jag hoppas det inte syns att jag ljuger. E så kass på det. Så genomskinlig,
Jag vaknade nyss, men vet inte varför jag e så trött, blev ju ändå runt 8 timmar.
Jag har iofs vaknat ett antal gånger och sen väckte Kellan mej vid halv 7 och ville trava ut i kylan. Inte direkt någon höjdare att gå som en zombie i mörker, men det gick.

Jaha, och imorron ska man till AF. Inget man ser fram emot direkt, men jag hoppas det inte syns att jag ljuger. E så kass på det. Så genomskinlig. Men får nog dra fram det ansiktet så man kan få lite pengar. Det ska nog gå. Kanske.

Tänk att planen var att vara utflyttad från detta stället vid februari, men så kommer det nog inte bli.
E nog fast här ett tag till *suck*

Nu ska jag klä på mej och fixa fejset, jag hör vi har en gäst så får väl sluta se ut som en zombie.


Förresten, om ni vill höra min kommande låt så kan ni lyssna här

Puss på rumpan!


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0