Boy you got me dancing dancing!

Igår hade jag mys med mej själv och älsk till runt halv 12. Lite gott att äta och dricka och sen en hel del musikproducerande, samt annan musik som spelades medans jag gjorde mej fin. "Fin".
Vid halv 12 cyklade jag till syrran och var där till halv 6 på morronen. Najs! Vi pratade mycket planering och placering på dopet som e snart. Och jag har fortfarande ingen aning vad jag ska ha på mej.
Panik? Näädå!

Ber lite om ursäkt för bilden på mej. E knappt sminkad men se på fan, jag fastnade trots det ^__^
Ruggar ännu för min mobils kamera. Jag som e så petig med att få bra och rena bilder, får såna här nu! Surt.

Jaha, inte händer det mycket idag. Filmväder kan man säga. E riktigt trött på regnet nu som bara öser ner varenda dag här. När ska sommaren komma på riktigt ? Blir ju ledsen här.

Hoppas ni hade en bra fredag iallafall, och får en fortsatt trevlig lördag :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mysan

samma här :) vart bor du? här är de varmt och sol i stockholm!

de är bara bra med mig :)

2011-07-30 @ 16:33:02
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack sötis hoppas du har en bra kväll nu ska jag sova kraam

2011-07-30 @ 23:20:50
URL: http://yasminegill.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0