I didnt wanted this for you..

Kan ju lika bra säga redan nu att det inte kommer bli så mycket bloggande den här veckan då vi har besök ändå till onsdag. Om inte längre. 

Händer väl annars inte så överdrivet mycket. Imorron blir det Sjöbo-marknad, på söndag ska vi bjuda hit lite folk och på måndag blir det upp till veterinären med katten för och se om ögat ska bort eller om det går att rädda. Efter det, ett besök hos vår gamle granne :)
Blir säkert mys. Hoppas ni med får mys ^_^

Nu tänkte jag ta och sova lite så man kommer upp och hinner göra sej klar innan marknaden.

Natti natt. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kelzie

svar ang. din komentar.



Haha, okej <3 fin blogg du har ;) <3

2011-07-15 @ 14:20:54
URL: http://kelzie.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0