Min lilla snuttegubbe!

Såja, hittade min kisse vid halv åtta imorse och vi åkte sen in till veterinären där han får stanna ett antal timmar. Veterinären sa att det inte såg alls bra ut och att dom antagligen får ta bort ögat. Om inte, så gör vi ett försök att medicinera honom i 2 veckor (han får inte alls vara ute på dom 2 veckorna xD) och hoppas på att ögat läker. 
Det var troligtvis en klo han fått och sen bliviti infekterat. 

Jag e ganska arg för att jag ville åka in med honom direkt på söndagen då jag såg att det inte såg Ok ut.
Men att festa e tydligen viktigare...

Nu har jag inget körkort annars hade jag tagit honom själv till vet. då det ligger på andra sidan av byn.
Men nu blev det som det blev. Han har fått lida helt i onödan och jag hoppas han får det bra snart!


Ska fortsätta titta på min favoserie, Våra bästa år ^^,

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja det blev en super dålig norsk film som hete trolljägarna ur dålig tyckte jag trots att den ligger på massa nya topplistor.

kraam

2011-07-12 @ 15:14:34
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du bli utsedd till dagens blogg och få hundratals extra läsare? Besök i så fall http://blogoftoday.blogg.se/



Ha en trevlig dag!

2011-07-12 @ 17:01:49
URL: http://blogoftoday.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0