New phone!


Min systemis har pajjat helt nu så får använda digitalkameran. Inte kul!

Köpte en ny mobil i helgen och det var en stor uppgradering för mej då jag hade en Sony Ericsson W810i innan som jag haft nu i 5-6 år. Den nya är en LG T320 som kostade så mycket som 800 spänn. Ganska lagom!

Många har redan vatt på mej om varför jag inte köpt en Iphone istället. Nä varför skulle jag? Det känns så bortskämt och onödigt att ha en så dyr telefon. Och då jag mest bara smsar och fotar med telefonen så kräver jag inte så mycket. 

Jag e billig. Billig och bra.

Passade även på att köpa lite vackra pärlor som ska klistras på så den blir lite sötare och rosare ^___^

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0