Operationen gick bra!



Ursäkta för den blodiga bilden men såhär ser han ut just nu. Han ska medicineras dag och natt, smörjas om 'ögat' en gång om dagen och få smärtstillande de första 4 dagarna. Det ni ser där ögat har suttit e en draneringsslang som ska tas bort om några dagar. Det e bry, men han e så duktig och jag gör allt för min kissemiss ♥

Min älskade lilla darling blev alltså opererad igår och fick sitt ögat borttaget. Det gick som tur bra, men idag e början på en lång och jobbig vecka. 

På tal om något helt annat..
Jag höll förresten på att dö igår. Och det var inte långt från hårstrået på att vi blev påkörda. Och sen vet man ju inte hur man reagerar i såna situationer förrän man sitter i en. Jag blev skit förbannad. Punkt. 


making gif
Det e vi som e faran. Den gröna faran!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

aw söt :3

2011-07-20 @ 09:52:14
URL: http://smnmode.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0