Test - E.L.F Concealer

Har haft denna concealer i några veckor nu och jag tycker den e en av dom bästa jag testat. Färgen e också perfekt för mej. Färgen heter "Honey" och e den vanligaste som köps, eller steget ljusare. 

Konsistensen e bra och vill man ha en concealer som täcker bra så e det alltså stift som ska köpas. Kräm täcker inte lika bra och puder e väl mittemellan.
Som ni ser här testade jag att täcka min leverfläck (vilket i sej e ganska svårt o täcka) men på resultatet ser ni att leverfläcken e svagare och har blivit dold ca 50%. nu drog jag iofs bara 2 gånger så den kanske täcks över lite mer om du tar mer av concealern.

Den e perfekt för dej som har problem med mörka ringar som jag har då dom i stort sett försvinner helt.
Butik: E.L.F
Pris: 36:-

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0