The lovely bones

The lovely bones, eller Flickan från ovan som den också heter, gick på tv ikväll och var första gången jag såg den. Där går rätt många på Canal+ som man aldrig tänkt och se annars.

Såg inte riktigt från början men kom in i den rätt snabbt. Mycket bra film må jag säga. Sorglig och riktigt fin film. 
För er som inte har sett den så kan jag gott rekommendera er till att göra det. Den går nog mest i drama spåret och e från 2009 så inte så himla gammal.


"I was here for a moment, then i was gone."


Nu går Wrong Turn 3 på tv så ska ta och se den. Älskling sover redan så jag ska joina henne efter filmen tänkte jag. 

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-05 @ 12:21:30
URL: http://hejbus.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0