Alla frågor - borta!

La nyss in Bloggresponse istället för Bloggextra som jag hade. Den e mycket rörigare och svårare, MEN, så har alla mina frågor försvunnit på Bloggresponse vilket dom sa inte skulle hända. Jädrans kebabhuven!

Aja, livet rasar ju inte samman för det ^__^ 

Ska se färdigt filmen på tvn nu (500 days of Summer) och sen blir det till att sova. 
Imorron blir det kalas utomhus med lite picknick och fira min brors dotter Nellie. Lilla Kellz ska också få följa med på familjetrippen, of course ^^,

Hoppas ni haft en bra midsommar, det hade jag iallafall (:

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mysan

Hej snälla söt du! :)

Kolla mitt inlägg som heter " min jobbiga period" Skulle betyda otroligt mycket om du hjälpte mig och du kanske vet nån som mår dåligt som jag kan hjälpa?

snälla ignorera inte denna kommentar för jag är seriös vill inte att människor ska lida så snälla hjälp mig nu!

Kram! <3

2011-06-26 @ 22:05:25
URL: http://myedenvad.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0