No room for you.


Tittade runder igår efter en liten etta.
Hittade fantamej inte en jäkel. Fanns en drös med tvåor och treor, men ettor var där inte en endaste! 
Ska ju ändå inte flytta nu, kanske blir till vintern, men Tomelilla har alltid vatt fattigt med små lägenheter. 
En tvåa skulle vatt bra kanske men det kommer jag inte ha råd till. En tvåa här kan ligga på 3500-4500:- vilket enligt mej e rätt dyrt för en tvåa som e ungefär 60-65 kvm. Plus att jag inte har någon fast inkomst då jag e egen företagare så någon månad kanske det går jättebra, vissa mindre bra.

Jag vet iallafall att det var någon här i byn som hade en etta där hyran enbart låg på 1800. Hallå, perfekt ju!
Men som sagt, det skas inte flyttas än!

Nu blir det till att sätta på grillen och låta den dra lite så ska jag fixa färdigt med maten. Fint väder ännu idag vilket det egentligen inte skulle bli så man får ju passa på och vara i värmen då :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0