Dålig uppdatering!

Sorry för att jag har varit lite off. Har inte känt för att skriva, och har heller inte haft något att skriva om så det har blivit lite tyst de senaste dagarna.

Imorron får jag förhoppningsvis mina smycken så jag kan pyssla lite. Ska bli megakul och göra eget och det kommer jag alltså sälja på min webshop. 

Nu ska jag ta Kelzie och sätta mej på baksidan och borsta henne fin, också ska vi njuta av den underbara solen som troligtvis ska vara framme hela nästa vecka, fast ännu mer då det skulle ligga runt 8-12 grader :)

Nä, märker att hon e lite otålig nu så jag får ta ut henne.
Ha en fin dag! 

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Hur har din helg varit?

2011-03-20 @ 17:44:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0