En förtjänad paus!

Blev visst inget skrivande igår. Har bara haft annat och göra.
Har en liten paus nu från smyckestillverkningen, blir mycket så att man jobbar hur länge som helst utan avbrott när man jobbar själv, så jag tycker jag förtjänar denna lilla paus :) 
Har även fått hem Ear cuffs i guld så det kommer snart också att finnas i shopen. Har dock inte hunnit lägga in allt än som jag har gjort men ska ta och göra det sen ikväll. 
En 10 minuter ska jag ha till iallafall! hihi.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, jag har ett sådant paket i skafferiet, men använder det bara när det behövs. Typ i pajer och äggstanning och så. I bakning funkar det lika bra med sojamjölk :)

2011-03-30 @ 19:18:26
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Mikaela

sv: ja, barn har ju så himla mycket energi! :-) men det är ju härligt. hehe. åh, nice! :-) håller på att baka rimobubllar med min pojkvän. hehe. allt bra idag då? kram! <3

2011-03-30 @ 21:46:17
URL: http://miamikaelas.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0