It went well.

Japp, vet ni vad. Jag hade inte beställt. Så har jag suttit här och väntat. Tyckte väl att det var konstigt att jag inte fått ett mail om att jag beställt, också såg jag sen att nä, det hade jag ju heller inte gjort.
Saken var så att jag skulle beställa från 3 sidor. Och den sidan jag råkade missa var tyvärr den sidan jag behövde mest. Men vi hoppas på imorron då för det var snabb leverans på sidan som tur. 

Och mina pengar från försäkringskassan har fortfarande inte kommit, men dom brukar vara sega när det gäller sådana pengar sa Elin, så kommer säkert inte förrän i slutet av månaden.

Oh ja, besöket hos veterinären gick bra. Hon trodde det var någon magsjuka så vi fick en tub med pasta i som man skulle ge 2 ggr om dagen samt en diet med ris och torsk som hon ska ha för o se om får behålla det.
Gav henne för andra gången för en 15 minuter sen och hon har inte kräkt än så det e ett mycket bra tecken.


Imorron mår hon nog bättre, min lilla bebbe :)
Nu ska jag se vidare på tv så skriver jag lite mer imorron när jag har tid och lust.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: N

sv: hihi, va har du för hund? är det den på bilden?:)

2011-03-22 @ 21:13:31
URL: http://blackijacki.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0