New track - Eurodancer!

E äntligen klar med ännu en låt som jag dragit med ett tag nu men aldrig gjort färdig. Detta e en Schranz version av den populära låten "Eurodancer" som producerades av DJ Mangoo för ett antal år sedan. Plexxy e alltså mitt artistnamn jag använder. Faktiskt ganska stolt att jag aldrig ändrat det, även om jag känt att jag velat några gånger.
DJ Mangoo - Eurodancer [ plexxy remix ] by Plexxy

Vill ni höra fler låtar av mej så e det bara och söka på Plexxy på Youtuben så lär jag komma upp :)

Hoppas ni gillar den! ♥

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: nej, jag äter nästan inget halvfabrikat. Jag lever ett helt år ekologiskt ^^ Äntligen fredag :) Ska du göra något särskilt i helgen?

2011-03-18 @ 21:34:29
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: MADDES

Ursäkta jättesent svar. Har haft fullt upp med plugg till en stor tenta. Men nu är det över och jag är tillbaka som vanligt med bloggen och alla kommentarer.

Hur mår du idag då?

2011-03-19 @ 10:16:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0