Oh sunny day!

Usch, har fortfarande nacksmärtor som inte vill ge sej av. Har gått ett antal dagar nu men det har inte direkt blitt bättre. Har därför också sovit dåligt, vaknar flera gånger på natten och vänder och vrider..
Smärtan går ner ända till skulderbladen ungefär, så jag e ganska stel när jag ska vrida på huvet.
Får bara hoppas det går över snart, inge kul med sånt.

Idag e det fint och soligt så jag tog ut Kellan i trädgården för o fota lite. Dock med digitalkameran då min älskade systemis bara kan fota 6 bilder. 
Släppte även ut CurreBurre från boden så han sprang också runder :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken härlig blogg du har sötis!

2011-03-19 @ 16:52:23
URL: http://mommari.webblogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0