Stoppa handel med hundkött!

Har gjort en namninsamling på Care2 för handeln av hundkött i Korea. Skicka gärna vidare till vänner och familj för och skriva under att ni vill ha ett stopp på detta!


WSPA håller även på och arbetar med detta, och på deras sida kan du som vill stödja genom att ge en summa pengar, vilket du gör Här. Du hjälper inte nödvändigtvis just detta utan pengarna du isåfall skickar in hjälper bl.a att ge medicin till orangutanger, få gatuhundar vaccinerade eller gå till transsport av en björn till ett reservat.

Tack för ditt stöd!

Kommentarer
Postat av: Josefine - fotoblogg

Gud vad vidrig värld vi lever i alltså!

- Heh, okej. Jo, jag såg det. Jätteroligt var det ;]

2011-03-07 @ 11:29:44
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Josefine - fotoblogg

Du får inte missa det nästa gång^^

Hoppas allt är bra med dig :]

2011-03-07 @ 20:03:21
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0