The moment of truth!

Här har ni sanningen bakom Kitty.

Så här har ni mej helt utan smink, oplockade ögonbryn, ofixat hår, finnig och blek. Kitty is ready to sleep!



Och här har ni mej med smink, fixade ögonbryn, fixad hy och hår. Kitty is ready to party!


Förlåt för ögonen bara. Men ja, ni ser ju skillnaden. Rugguggla 1 x Rugguggla 2! :D

Jag vill mest bara säga att ingen direkt e perfekt. Jag e långt ifrån från att ha en bra utsida men man får ju försöka ändå. Det får man försöka kompensera med en bra insida, och det tycker jag faktiskt att jag har.
Jag har nog iofs blitt mer...irriterad och förlåter inte längre lika lätt som förr, för det har man lärt sej att e man för snäll, då utnyttjar folk en direkt. Men att vara lagom e ok, och jag försöker verkligen se den goda sidan hos människor även om det kan vara svårt med vissa människor.

But you got the point. Har du en fin insida, så blir din utsida automatiskt fin. Men har du en ful insida så kvittar det hur snygg man e, man blir ändå ful för mej. Om ni förstår min tankebana. 
För mej själv bryr jag mej jätte mycket om utsidan..men för andra bryr jag mej jätte lite. För mej räcker en fin insida.


Men nu ska jag gotta mej lite sen blir det nog snart sovning annars kommer det slå runt imorron och kommer vara helt jävla död om jag inte lägger mej relativt tidigt idag!

Så jag säger godnatt till er nu och sov så gott! :)

Kommentarer
Postat av: Tuss

Alltid lika fin! :)

2011-03-27 @ 23:06:17
Postat av: Magnus Håkansson

Du är är alltid fin, kvittar om du är osminkad och ofixad, jätte fin ändå! Sen så håller jag med om att din insida är guld :)!

2011-03-28 @ 06:14:57
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

du är snygg!



sv: åh, vad kul med tips. Sättar man creme fraiche på den innan man sätter den i ugnen eller efter?



Jag ska bara plugga och träna och vara allmänt duktig.

2011-03-28 @ 09:51:35
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Mikaela

sv: ingen fara! okej, det låter ju kanon! :-) jodå, här är det bara bra! :-) hehe. vad gör du då? kram! ♥

2011-03-28 @ 10:11:25
URL: http://miamikaelas.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0