The only thing that's hotter than you is the sun!

Härligt vårväder vi har idag :) ligger lite över 20 på solsidan och det e förbaskat vad man längtat till denna värme. Skulle lätt kunnat bo på en plats där det e sol och värme året om, hade aldrig tröttnat.

Pappa kom hem innan med en låda med fack så jag kan ha mina smyckesdelar i. Väldigt snällt att han köpte en till mej. Så förhoppningsvis får jag det idag och kan lägga lite i facken.

Kelzan har tyvärr blivit sämre. Idag äter hon inte alls. Inte ens kattens torrfoder som hon vanligtvis brukar kasta i sej om man ger henne. Mamma var uppe på Sjögrens idag och köpte olika sorters mat, men inget ville hon ha, så jag sa till henne och ringa veterinären. Hon har ju ändå varit dålig sen i fredes och när det inte blir bättre utan sämre... Då skulle nog vilken matte som helst bli orolig. 
Hon har säkert bara fått i sej något, men man vet ju aldrig så bäst och kolla upp.

Efter besöket hos vet. ska vi till syster Sandra och fika lite. Njuta av den underbara solen :)
Hon e nu i vecka 33 och snaaart så..snart blir jag moster för tredje gången :')

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- ja äntligen är våren här!

2011-03-22 @ 16:29:28
URL: http://dajeroma.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0