I hate it!

Sitter just nu och väntar på postamannen som snart e på väg. Jag beställde lite nya varor i lördes så jag får se om det hunnit komma idag eller ej. Sen blir det till att fota lite och lägga in lite nytt i shopen :) 

Har ni någon gång vaknat och känt att hela kroppen e öm, som om man hade blåmärken över hela kroppen? 
Jag får så ibland, som nu t.ex. Det e speciellt vid revbenen och går bak om på nedre delen av ryggen. Det syns ingenting, jag e inte blålila eller något, men jag fattar inte varför detta händer... Jag kan ju inte röra mej utan att hela kroppen värker. Och sen har jag fortfarande nacksmärtorna kvar...

Sen inte nog med det. Mitt eksem på magen vill tydligen visa sej redan NU, utan att jag utsatt mej för värme.
Hatar verkligen att eksemet har spridit sej. Får utslag i ansiktet med efter jag duschat och hela jag blir helt röd. 

Jag har ju kylningskräm för det, men det e bara för att det inte ska bli värre, det hjälper ju inte mot att jag Inte får det. Aja jag e ju van vid eksem, har haft det sen jag var 5 år så det e bara att acceptera att det nog aldrig kommer försvinna riktigt.



Inte kul och ligga och steka vid stranden och vara rödprickig överallt >_<

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: okej, låter bra det! :-) jag ska snart hoppa in i duschen sen dra vidare till jobbet! :-) ja, det var riktigt bra! :-D

hoppas du får en bra dag! kram! <3

2011-03-28 @ 14:09:37
URL: http://miamikaelas.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0