Det e vad du säger som får mej att gå förlorad.

E just nu bara så jävla irriterad på allt. Irriterad på alla småflickor som springer runder med kläder för flera tusen. Irriterad på att saker inte funkar som jag vill det ska. Irriterad över hunden som ska springa ut och in hela tiden. Irriterad på de som har råd med allt och inte bryr sej om hur andra har det. Irriterad och förbannad över att hela mitt liv bara flyter iväg och att jag inte kan göra ett piss för att stoppa den förbannade klockan som bara springer...

Jag e less. Det e vad jag e. Jag har kommit så långt med mej själv men det känns som jag sakta men säkert glider tillbaka igen.
Och det e så jävla enkelt att knäcka mej nu. Säger man något så skulle jag gå sönder. Jag e så känslig, det e jag iofs hela tiden. Men just nu kan jag nog inte bli mer känsligare. 

Jag vet jag inte e den enda om denna situationen. Men man känner sej så jävla ensam ändå.

Det känns rent ut sagt för jävligt att behöva puscha sej själv att orka. E nog också därför jag e så lack på allt annat då jag genom hela mitt liv har fått ta mej igenom saker själv..

Ibland känns det som att min hjärna säger "Tro inte att du ska komma undan så lätt, du ska allt få kämpa med allt du gör och medans andra äter fin-mat ska du få äta resterna!"

Kan det vara ett straff för något jag gjorde i mitt förra liv?
Nä, får hoppas att det bara e en sån dag. Tänker iallafall inte låta mej gå förlorad igen.

Kommentarer
Postat av: Moa - BEBIS I MAGEN

Svar: Den va himla god, den tog dock slut på en gång =( Ska nog göra en ny i veckan :)

2011-05-30 @ 09:30:02
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: piaa

Jag är ingen "småtjej" haha! det är inte för just utseende som jag gillar honom dock så tycker jag att han har ett snyggt utseende , men edt jag gillar är vad han har åstadkommit under hans liv jag ser upp till honom som en artist. han har kommit så långt och endast artiser kan se hur otroligt talanfull han är. men det är klart att alla små tjejer gillar han.. han är ju så stor och han är en pop icon en sjukt stor pop icon. kram :)

2011-05-30 @ 09:40:24
URL: http://piaanamroud.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo men jag förstå, haha nej det är lugnt förstår varför du undrar. men folk är så himla starstruk och blir kära i allt som visas i tv. vissa vet inte hur mycket dom här personerna har kämpat och andra inspireras av det. oavsätt så blir dom superrika på det haha! ja ha en bra du med! :)

2011-05-30 @ 10:09:51
URL: http://piaanamroud.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej igen! Ja testa den gärna, den är så enkel också =)

2011-05-30 @ 10:22:29
URL: http://mysticcc.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0