I know what you're going through!

Sitter just nu och läser min gamla blogg (bloggar). Och det gör så ont i mej att se alla dessa ord bilda meningar som inte borde bli skrivna. Det gör så ont att veta att den där tjejen har fått gå igenom allt helt själv och kämpat på trots alla motgångar. 

Känns som man läser någon annans blogg. Alla inlägg e fyllda med en sån smärta att det nästan e outhärdligt.
Att veta att det finns så många andra tjejer som mådde precis såsom jag mådde då, gör ont i mej. 

Och ni som säger åt tjejer som skriver hur dåligt de mår något i stil med "Ta dej i kragen förfan och bete dej som en normal människa eller stick om du nu inte pallar" . Det fanns många som skrev så till mej och det gjorde mej bara ännu mer inåtvänd då jag tänkte att det verkligen inte fanns någon som brydde sej om ens känslor och ens mående.
Så snälla, skriv inte så till dom. 

Ett utdrag från bloggen:

Jag suckar för livet.
Suckar för allt trist jag har i min famn. (vad har jag egentligen?)
Sekunderna här känns som timmar.
Ett enda andetag börjar bli allt svårare att ta.
Och jag önskar, jag hoppas så, att tiden jag äger, snart rinner ut.
Står och trampar på samma plats som förr
och min sol har gått i moln för länge, länge sen.
Jag har blivit mörkrets kalla vän nu.
K.B 9/1-08

Jag vet hur det känns att vara bästa vän med mörkret. Tro mej! Men jag tog mej upp och det kommer du med att göra, jag lovar! ♥

Kommentarer
Postat av: mersiha

Inget jag har planerat men tror jag ska på göteborgs vatten krig haha xD sj då?

2011-05-30 @ 17:49:58
URL: http://merissa.devote.se
Postat av: josefine

Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/may/saljes-ray-ban-wayfarer2140-tortoise.html

2011-05-30 @ 23:05:33
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0