No seriously, where's my money?

Jag drog ner på banken idag istället för att få ordning på pengarna. Tydligen så var dom pengarna som dragits från Google. Så...Paypalpengarna e någon helt annanstans tydligen.
Och jag skickade nyss iväg ett mail varför dom skriver att överföringen e slutförd när man inte fått pengarna. Lixom, man undrar ju vem som har hand om det om inte kålrötter!

Hoppas verkligen det funkar annars kommer jag inte använda Paypal nå mer. Jävla klyddrövsida!
Payson har jag överfört många gånger till mitt konto men aldrig vatt något som gått fel. 

Om jag får gissa så tror jag att antingen så har pengarna kommit till någon helt annan person (som nu säkert e ganska lycklig) eller så har dom ännu inte sänt över pengarna trots att dom skrivit att dom har det.

Why do everything have to be so damn hard?

Jag får ta ett snack med killen som hjälper mej. Jag fattar ju inte sånt här. Sen det där med Google med...Na-ah
dom kan ju bara drömma att det ska fortsätta dras när det inte ens funkar! 

Jahapp, slutsnackat om det. Ikväll blir det brännboll. Ska kolla på iallafall. Det e med Carema, kommunen och sen ett annat privat som jag inte minns just nu. Har ju ändå inget bättre för mej. Behöver dessutom samla mej med en liten drink för sånt här gör mej bara så jävla irriterad och jag orkar inte vara det på en sån här fin jävla dag!

Då ska man vara glad! Men det löser sej....förhoppningsvis..

Skriver nog inte mer idag då det inte hinnes riktigt så ni får ha en så bra dag då :)

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0