Goldblonde

Åskar som attan här och har nu även börjat regna. Så himla  mys ^__^ Tittade på Pulse för en stund sen och den var väl..okej, på gränsen till vanlig. Med vanlig menar jag såna skräck som inte biter på mej, men visst kan den vara värd att se. 
Det roliga var väl att efter jag sett den där all teknik pajjas, så slutade tvn att fungera och allt blev helt tyst här.
Sånt gillar vi! Spänning :D

Jag blev jätte sugen på att färga mitt hår så jag ska in och titta nu och se om jag hittar någon bra färg. Logona vet jag har massor av olika färger så ska in och titta hos dom.
Jag hade tänkt mej en mellanblond hårfärg med en aning guldtoner. Kommer nog bli jättefint!

Jag håller även tummarna på att min bild i inlägget under kommer gå vidare och då kommer man få kunna rösta på den. Vill ju verkligen vinna, för visst e barn den bästa kärleken. Barn och djur :) ♥

Nä, ska sluta skriva nu och leta upp lite hårfärg.
Ha det mys!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0