Psychosis 2011

Ja ni minns kanske att jag skrev jag skulle se Psychosis. Och det gjorde jag. Men jag satt bara och tänkte
hur i helveeeite tänkte man när man gjorde denna filmen? Jag har lite förslag hur jag tror den har fått liv.

"Men alltså, kan vi inte göra en as dryg och seg film som det inte händer något i. Det gillar folk har jag hört!"

"Jag vet! Vi låter en kvinna springa runder som en gayig höna i hela filmen!"
"Vet ni vad mer som hade vatt fräckt? Om den äckliga mannen i filmen inte var så äcklig utan bara såg ut som en kåt jävel med lite drag av ett otrimmat rövhål"


Verkar den bra? Jamen varsågod, då ska mina ord inte stå ivägen, även om de var ganska övertygande
på att psychosis verkligen var psycho!

Kommentarer
Postat av: e.l.f Cosmetics Skandinavia

sv; vad kul att höra att du gillar våra produkter! :D Du får gärna "sprida det vidare" till andra ^^ Vi håller på och vill visa oss mer på den svenska marknaden :)



Önskar dig en fin dag!

2011-05-09 @ 09:59:06
URL: http://www.eyeslipsface.blogg.no
Postat av: lovisa

Har du haft en bra start på en ny vecka?:)



Just nu har jag en kanontävling med www.brandsinfashion.com där du kan vinna ex; badmode, väskor,smycken,klockor,skor,wct-jackor och MYCKET MER av märken som converse, ed hardy, dior, chanel mm!

är du nyfiken?

klicka här för att läsa mer/anmäla dig:http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-09 @ 10:01:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0