Vågar du se sanningen?

På länken kommer ni se 14 bilder av sälar...Sälar som har blivit misshandlade och slaktade, för vad?  
Vissa människor behöver se riktigt hemska bilder för att få foten ur röven. Men för er som inte vill se bilderna så dra bara ner på sidan efter bilderna eller så kan ni klicka här så kommer ni till sidan där ni kan skriva under om att ni vill stoppa sälslakten som sker i Kanada.

14 SHOCKING SEAL SLAUGHTER PHOTOS / PETA



"Our lives begin to end the day we  become silent about things that matter"

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0