Village people

Har nyss gjort mej klar för en runda ner i byn. Vet inte riktigt när vi ska ner men snart väl. 
Vi ska in till 4 olika ställen som ligger hitan och ditan så det blir till att trava igenom hela byn och sen tillbaka för att gå till dom andra. Kommer bli jobbigt för våra korta ben xD

Efter jag kommit hem tar jag nog faktiskt jag drar ner mitt Nintendo. Helt sinnes va sugen man e på att spela det.
Fast det e just Mario, inget annat. Vet inte vad vi har för andra spel men Mario e iallafall det som står först på listan.

Nä, får väl ta och göra det sista här så man e klar när hon ringer.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: mersiha

hihi ja e oxå det men vi snackade om big momma's house 3 :P

2011-05-27 @ 10:38:30
URL: http://merissa.devote.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0