Where's my money?

Hej cuties! ^__^
Har sovit riktigt djupt trots värmen. Tror faktiskt inte jag vaknat alls inatt. Graderna här har uppstigit till 25
och denna kissen e väldigt glad. Dock inte över en annan grej..



Jag skulle föra över pengar igår från Paypal till mitt konto. Hade försökt en gång innan men då glömde jag skriva clear så de drog 20 spänn. Förståeligt!
Nu testade jag igen och skrev in allt rätt. Men gissa vad som hänt? De har dragit pengar från både Paypal Och mitt konto och nu e jag en del fattigare och jag har ingen som helst aning vart dom pengarna har hamnat.

Fan. Det e det värsta jag vet med teknik, när det ska vara så jävla invecklat.
Varför har dom ens rört mitt konto? Jag sände ju bara pengar Till den från en helt annan sida.. Jag fattar ingenting!

Jag ska ta och gå ner till banken imorron och se om dom kan se vart dom pengarna har hamnat så det kan fixas.
Inte kul när det klyddar med pengar.

Nu blir det en lugnande kopp kaffe och ut i solen.

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0