Working!

Tjena cuties ^_^
Hoppas allt e bra med er? Jag mår helt okej förutom att Kellan tog halva min kudde och gav mej en liten snutt att försöka ha mitt huvud på, vilket resulterade i att jag nu har nackont. Men jag fick iallafall en liten bit att sova på..

Det blev inget ner i byn idag då dom ringde på jobbet Igen och bad henne komma, och hon e typ som mej, kan icke säga nä. Så jag sitter och jobbar lite nu istället. Fixar lite smycken, skriver upp och lägger dom rätt så jag har någon ordning. 
Har fått i uppdrag att göra ett korshalsband till en gammal vän så ska bara veta hur han vill ha det så fixar Kitty det ^_^ och nä, jag tar inga specialbeställningar. Enbart till vänner och familj!

Fortfarande ingen riktig sol så ute kan man inte sitta och jobba. Hade vatt härligt annars.
Men ska fortsätta här nu så jag blir klar så får ni ha det så bra så länge :)

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0