Doh. I can't draw

Sitter just nu och ritar lite i Photoshop. Klurar ut bra texter och bra bilder. Jag ska nämligen lägga upp det på min Spreadshirt butik där jag kommer låta all vinst gå till Djurens Rätt. Så jag måste ju verkligen göra snygga tryck så att folket gillar dom.
Grejen e bara den att jag e superdupermegadålig på att rita. Särskilt i ett program på datorn.
Nä. Jag kan inte ens göra en sån här bild

Sitter just nu och ritar lite i Photoshop. Klurar ut bra texter och bilder. Jag ska nämligen lägga upp det på min Spreadshirt butik där jag kommer låta all vinst gå till Djurens Rätt. Så jag måste ju verkligen göra snygga tryck så att ni folk gillar dom.
Grejen e bara den att jag e superdupermegadålig på att rita. Särskilt i ett program på datorn.
Så. Det blir lätt att man kokar över när ett streck inte blir ett streck utan zickzack.
DÅ e man dålig.

Men själva poängen e ju inte dålig. Så jag får nog mest göra texter.
Japp. Så blir det nog.


Men testa ska jag!

Kommentarer
Postat av: dorion

super-aaaw!

2011-11-11 @ 14:12:03
URL: http://www.salongbarock.se/blogg

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0